Dobre formy reklamy drukowanej

esteśmy w domu. Druk i reklama.Etykieta w WikipediiEtykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując

Dobre formy reklamy drukowanej etykiety samoprzylepne
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na subtelną promocję naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

Etykieta w Wikipedii

Etykieta to wyrób papierowy lub z folii przymocowany do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości. Często etykiety służą działaniom marketingowym, reklamując produkt przez przyciągnięcie uwagi konsumentów.

Etykiety posiadają różne kształty i różnią się materiałem, z którego są wykonane. Wytwarzane metodami przemysłowymi różnią się też techniką druku, w jakiej zostały wykonane.

Etykieta na mokro ? jako historycznie pierwsza może być nazywana etykietą tradycyjną, stosowana na mokro nakładany klej. Od lat siedemdziesiątych XX w. następuje silne wypieranie etykiet na mokro przez .

Etykieta samoprzylepna ? etykieta drukowana na materiale samoprzylepnym, np. papierze samoprzylepnym lub folii. Podłoże drukowe pokryte jest warstwą kleju od strony przylepianej do przedmiotu etykietowanego. Klej ochrania warstwa zabezpieczająca. Po jej usunięciu etykieta jest gotowa do naklejenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Etykieta_(marketing)


Zadania etykiet

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków. Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych.

Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu. Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,


Pojemne pojęcie: poligrafia

Sama poligrafia to dział szeroki jak morze i różne rybki w tym morzu pływają. Od prostych druków ulotek po wielkie bannery czy naklejki na szyby. Przy tak szerokim pojęciu czasami ciężko powiedzieć w czym dany zakład poligraficzny się specjalizuje.

Niektóre zakłady stawiają właśnie na niskonakładowe druki małoformatowe, inne na naklejki, a jeszcze inne tylko na druk wielkoformatowy. Co utrudnia czasami wybór jednego zakładu dla naszych zleceń, ale cóż rynek jest jaki jest, a cena usług i ich jakość też są rzeczami istotnymi.