Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy

iągające ulotkiPrawie każda firma potrzebuje pewnych artykułów drukowanych, czy jak kto woli poligraficznych. Ulotki, bannery czy plakaty to dla wielu przedsiębiorstw podstawowy środek reklamy, zwłaszcza dla tych lokalnych i niewi

Naklejki, etykiety i inne druki jako metoda reklamy naklejki reklamowe
Na rynku mamy dostępnych wiele mediów reklamy, choćby , które można zamówić w drukarni i naklejać je na różne rzeczy. Jakie jeszcze poligraficzne produkty pomagają w marketingu?

Przyciągające ulotki

Prawie każda firma potrzebuje pewnych artykułów drukowanych, czy jak kto woli poligraficznych. Ulotki, bannery czy plakaty to dla wielu przedsiębiorstw podstawowy środek reklamy, zwłaszcza dla tych lokalnych i niewielkich.

Dobrze zaprojektowane ulotki czy wizytówki mogą przyciągnąć wielu klientów, a źle wykonane odstraszyć i zniechęcić do naszej marki, firmy, czy produktu. Dlatego więc trzeba zwracać szczególną uwagę na jakość tych materiałów, również pod względem technologicznym wykonywania tych rzeczy w drukarni.


Naklejka i jej druk

Naklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże klej. Druk takich naklejek to wyzwanie dla operatorów DTP oraz dla samych drukarzy, ponieważ niektóre naklejki powinny jeszcze zawierać hologram, lub pełnić funkcję plomby VOID, która zostawi napis "VOID OPEN" po jej zerwaniu.

Naklejki muszą też posiadać odpowiedni klej do zastosowania na różnych powierzchniach, jednak to już zależy od samego producenta tego papieru lub specjalnej folii.


Chochliki drukarskie

Jakość wydruku w zakładach poligraficznych musi być na jak najwyższym poziomie, jednak nie zawsze wszystko jest jak należy. Zdarzają się różne usterki i błędy w samym druku, za co odpowiedzialny jest już sam zakład poligraficzny.

Oczywiście sam plik przygotowany do druku musi być odpowiednio obrobiony i sprawdzony przed wysłaniem do realizacji, ponieważ za błędy w pliku, zakład poligraficzny nie odpowiada. Nic dziwnego, ze duże firmy inwestują w operatorów DTP, aby na bieżąco sprawdzali poprawność wysyłanych do realizacji plików. Jest to bardzo ważne, ponieważ każdy taki błąd może sporo kosztować. Dlatego warto wszystko sprawdzać 2 albo nawet 3 razy przed wysyłką.